welcome

Followers

Thursday, June 9, 2011

last day with adib, zaid & nazrin.. :'(


9.6.2011 - Khamis : pagi ni aku pergi kerja seperti biasa, aku menaiki EX5 aku yg telah banyak membuat jasa pada diri aku ni... kat opis, aku agak sibuk skit, coz nak buat laporan program2.. pastu nak buat claim lagi... pagi tu aku, kak zurin & pn.asmad pi breakfast nasi kerabu dekat Taj Megamall, bleh tahan gak nasi kerabu dia tu.. huhuhu.. then balik ops sambung keje semula... ari ni aku tertinggal broadband, so kat opis aku online FB waktu rehat je la.. then ptg tu, balik keje, aku singgah hardware sebab mak pesan suruh beli cat, then.. balik umah SI, baru je nak rehat, zizul lak col, mintak tolong angkut mesin basuh dari rumah shahril bawak ke umah zul kat kempadang, so.. taknak menghampakan kawan, aku pun sanggup larh tolong dia, then lepas maghrib, aku dah janji ngan adib, zaid & nazrin nak kuar makan sama2 malam ni, coz maybe malam ni malam akhir aku bersama-sama ngan dia org, coz sabtu ni dia org last periksa, then lepas tu, semua akan balik ke negeri masing, sedey larh.. berpisah ngan adik2 aku ni.. kul 8.15pm, aku sampai umah dia org.. ambik dia org bawak ke ECm, teman dia org beli baju, then nak gi makan lak... actually malam ni aku ingat nak ajak dia org makan kat tempat special spt crocadile rock, tp tak kesampaian, so at last, hanya makan kat TC.. menghampakan.. :( then lepas makan tu, kita org gi karaoke lak kat WOW karok kat terminal.. 2 jam berkarok, then pi makan lagi kat Rest. Mubarak, maklum lah tadi makan tak kenyang, then lepas tu, aku hantar budak2 ni balik ke umah dia org... pada Adib, Zaid & Nazrin, mengenali korang adalah satu kegembiraan buat diriku.. berpisah ngan korang membuatkan hatiku sedih dan pilu... walaupun kita hanya kenal dalam waktu yang singkat, tapi kemesraan antara kita amat melekat di hatiku ini... it will be a sweet memories in my heart.. aku doakan agar korang akan berjaya dalam hidup & bukan je di dunia saja, tapi berjaya juga di akhirat nnt.. walaupun sedih ngan Perpisahan Ini, tapi aku redha dan akan aku dokan kejayaan buat korang,.. :'(

No comments: