welcome

Followers

Thursday, June 9, 2011

cuti sekolah..


7.6.2011 - Selasa : pagi ni, aku pergi kerja spt biasa, pagi ni aku pergi kerja naik kete.. parking percuma kat stadium.. kat opis ari ni agak sunyi skit, coz kawan2 yg lain pergi ke Kampung Orang Asli Pos Betau, Lipis, actually program tu esok, tapi dia org dah bergerak ari ni utk buat persiapan, so kat tingkat atas, hanya aku ngan kak zurin je yang tinggal.. so faham2 lah.. bos takde, kawan2 lain pun takdek, so mood utk bekerja pun takde gak.. so ari tu, aku just online je banyak, keje yg buat skit je,.. hehehe... then balik tu, singgah jap kat hardware beli cat, coz mak aku suruh beli cat, sbb nak cat umah.. then balik malam tu, aku ambil zharif dan nane, ajak dia org tido kat umah IS, coz cuti sekolah kan, sian lak kat dia org, duk terperap je kat umah, kebetulan lak esoknya aku cuti.. so dalam kul 9am aku ambil zharif & nane, malam tu, kita org pi makan satay zul kat malay town, then balik umah trus, kat umah kita org lawan main PS2.. huuhuhu.. main game bola larhh, kul 3am baru kita org tido...





8.6.2011 - Rabu : ari ni aku bercuti... yer la... asyik bekerja je.. inilah peluang utk aku luangkan masa bersama zharif, aiman & nane, aku dah janji ngan dia org nak pi tgk wayang citer X-men, so tghari tu, aku, zharif, aiman & nane tgklah citer X-men kat ECM pukul 12.30pm, actually tiket dah beli online malam semalam.. so takde la tergesa2 nak kuar, sbb ari ni ari rabu, harga tiket murah & cuti sekolah pulak tu, so mesti banyak budak2 nak tgk wayang, so jalan selamat, just beli online.. hehehe.. tak payah nak berebut2.. lepas tgk wayang, kita orang pi makan KFC plak.. dah kenyang, aku hantar budak2 tu balik umah dia org kat IM, then aku balik semula ke umah IS utk kemas umah skit, then lepas isyak, aku balik semula ke umah mak kat SI.. malam ni aku tak kuar ke mana2 pun, just duk umah, online, tgk tv... malam ni aku tido awal skit.. dalam kul 2 am... hehehe

No comments: