welcome

Followers

Saturday, June 11, 2011

raub @ 12.6.2011 - 01:53am

10.6.2011 - jumaat : pagi ni, aku pergi kerja seperti biasa, kat opis ari ni, ada perjumpaan pagi.. isu2 biasa je lah.. then aku teruskan keje.. tapi belah pagi ni, aku banyak online je.. hehehe.. layan mata lak, mengantuk je, coz semalam balik lewat, layan adib, zaid dah nazrin berkaraoke.. so natijahnya, aku tertido tghari tu, mujurlah en.ramdan coll ajak pi solat jumaat.. hehehe... so tghari tu kita org solat jumaat kat bukit sekilau, then petang tu, aku mengemas skit setor yg bersepah2 tu.. then petang tu balik keje cam biasa larh.. dah smpai umah, lepas mandi2 & solat, aku online jap sambil layan tv, last2 aku terlelap, sedar tak sedar, dah pukul 9.30pm, itupun sebab ada org coll, kalo tak, dah tentu terlajak aku tido.. then aku bangun jap, solat & makan & layan tv jap,akhirnya aku kecundang lagi.. aku tertido lagi.. hehehe.. smpai ke pagi...

11.6.2011 - sabtu : pagi ni bangun agak lewat skit, maklum lah cuti kan.. then pergi pasaraya jap, beli barang2 dapur utk ibu, then tghari tu aku, gi majlis menyambut menantu umah kero.. then bekejar balik ke umah lak, coz nak bersiap2 barang coz kul 2.45pm nak bergerak ke raub lak, sbb esok ada program,then abg sam dtg tepat pada waktunya.. aku, kak jermah, untie khoo dan 2 org budak praktikal diana & bahirah, kita org bertolak naik van, manakala mirul dan razak naik bas yg diambil dari terenganu, bertolak lebih kurang kul 3,30pm, then smpai kat raub dalam kul 7.30pm.. kita org tido kat hotel seri raub.. malam tu kuor makan nasi ayam.. then balik hotel, tgk bola sambil online, skrg bola dah abis, aku masih online, jam pun dah dekat pukul 2am.. jap lagi nak tido lah, coz nnt susah lak bangun awal2 pagi.. hehehe.. actually i miss someone larh... dia dah nak balik ke negeri dia dah.. adakah aku akan berjumpa dia lagi lepas ni..? ermm... k lah..until next update.. sayonara..

No comments: