welcome

Followers

Sunday, May 29, 2011

DT Melaka & pocong


jumaat, 27.5.2011, jam 2am, aku dan izzi bergerak ke KL menaiki bas. sepanjang perjalanan tu, aku tido je dalam bas, dah la duk sebelah bangla.. huhuhu... sampai ke Kl sekitar kul 5.30am, bas berhenti kat hentian putra, then lepas solat subuh, aku ngan izzi bergerak ke area umah along menaik ktm & lrt, pastu dalam kul 9am, kita org bertiga bergerak ke melaka, sampai kat melaka sekitar kul 10.30am. Kat melaka, kita org berjalan2 sekitar bandar merah, dekat ngan replica kapal portugis tu, masuk melaka megamall lah, masuk kat pahlawan megamall, dan kawasan sekitarnya... sempat lah jugak aku membeli belah.. huhuhu.. pastu tengahari kita org makan kat satu kedai, tak ingat lak nama kedai tu.. huhuhu.. kat situ terserempak lak ngan amy search nak makan kat situ gak, so aku ngan izzi ambil keesempatan nak bergambar ngan amy search,.. then dalam kul 3pm, kita org bergerak ke kawasan stadium hang jebat, coz dengar citer ada karnival jualan kat situ.. sampai2, tgk.. larhh.. hampes... sikit je org yg berniaga.. so kita org stay je la kat situ, sampailah dibenarkan masuk ke dalam stadium, sebelum tu, aku ada beli sehelai baju, mahal gak lah harganya, RM90.. huhuhu.. tapi takpe, cantik.. hehehe... than sampai masanya, konsert DT bermula sekitar kul 9:15pm, tapi tak puas hatilah coz kawasan tuk tiket harga RM300 banyak kosong.. so duk jauh gak lah dari pentas.. pasal konsert ni, lagu2 yg di bawa tu best, cuma ada beberapa perkara yg cam tak kena jew... abis konsert sekitar jam 12am, kita org trus shoot balik ke kuantan.. dalam perjalanan balik tu, izzi dan along ternampak hantu pocong di area kampung Paya Pulai Temerloh, masa tu lebih kurang kul 4:15am, actually masa tu aku dh terjaga sebelum tu, tapi entah camner, masa sampai kawasan jumpa hantu tu, aku terlelap sekejap.. so aku tak nampak la hantu pocong yg dia org maksudkan tu.. sebelum smapai ke umah, kita org singgah makan kat rest Taj batu 10, then izzi nak tumpang mandi kat umah aku kat IS pagi tu, lebih kurang kul 6am smpai kat umah aku di IS, then kita org balik ke SI.

Sabtu 28.5.2011
sampai umah mak, aku online jap, then trus tertido sampai kul 2:30pm... huhuhu.. so petang tu aku just stay kat umah je, malam tu aku ajak adib kuar makan, coz kesian kat dia, takde duit nak makan.. so aku belanja la dia makan kat tg.lumpur, then lepas hantar adib balik, aku melepak lak ngan zul & along kat kedai majid smpai dekat kul 1am, then kat umah online smpai kul 4,

Ahad 29.5.2011
trus tertido smpai kul 1pm, petang aku pi ke myResort jap, coz nak basuh kereta kat sana.. then malam tu lepas isyak, balik semula ke SI, trus lepak lak kat SOH ngan izzi, along dan zizul, smpai lebih kurang kul 11pm, balik umah.. online smpai skrg, kul 1:40am, jap2 lagi nak tido dah, coz esok keje la..

nnt aku uploadkan pic masa kat melaka ye



until we meet again,... c u later.. :)

ni pic2 tu...























No comments: