welcome

Followers

Wednesday, May 25, 2011

keratong 3.. kuantan takde air...


25.5.2011, rabu, pagi tu,aku dan kawan2 pejabat bergerak ke felda keratong 3, kerana kita orang ada program bersama dengan AADK.. kat sana, cam biasa lah, buat persiapan program, then slot utk program kita orang sebelah petang, pasal program tu takyah citer la.. kiranya semuanya ok jer, then kul 5.30pm bergerak balik ke kuantan, sampai kat umah dalam 7.30pm.. actually kat umah di SI dah 2 hari takde air paip.. sebab kerosakan di loji air kobat, so bleh dikatakan hampir 1 kuantan takde air.. lepas aku solat maghrib, aku bercadang nak mandi kat IS, coz kaz kat umah sana, air tangki tentu banyak lagi, coz takde org guna lagi.. then sebelum pergi tu, aku coll adib, coz siang tadi dia ada coll tanya pasal air la, sebab dia nak mandi, then aku pun pelawa la adib, kalo2 dia nak tumpang mandi, adib ni lak baik sgt orgnya.. dia ckp nak ajak kawan2 serumah dia sekali, coz kesian gak kat dia org, dah seharian tak mandi.. huhuhu.. so aku pun x kisah la.. so aku suruh je la adib bawak kawan2 dia sekali, dalam kul 9pm aku dah berada di myresort kat IS,malam tu adib bawak la kawan2 dia zaid, kuyen dan rizzan sekali, dia org bercadang nak tido kat sini terus, coz nak study.. sbb esok dia org exam, so aku pun x kisah sgt lah, coz ari esoknya kebetulan aku cuti lak.. huhuu... then malam tu lak, izzi ajak kuar minum, so aku terus ajak dia minum kat IS, izzi dtg ngan kawan dia, malam tu faizal dan mang join sama, kebetulan dia org ada kat situ, adib ngan kawan2 dia pun join makan sekali, lepas2 makan tu, adib ngan kawan2 dia nak balik umah dulu, coz nak sambung study.. then tinggal la aku ngan faizal, mang, izzi dan kawan dia.. sekitar kul 1am, baru la balik umah.. then malam tu aku just online je, komen2 kat FB, adib ngan kawan2 dia tgh study, malas la kaco dia org.. huhuuhu.. then dalam kul 3.30am, aku dah ngantuk, so tido la kejap.. budak2 ni tgh rancak study.. biarkan.. huhuhu..

pagi 26.5.2011, aku bangun sekitar kul 7.12, terlepas lak subuh... adoi.. until now 9.26am, still online... maybe jap lagi nak bawak adib ngan kawan2 dia pi sarapan dulu kowt.. k lah.. until next update.. take care.. :)

No comments: