welcome

Followers

Friday, August 5, 2011

Program New Carnival CH


5.8. 2011 - Jumaat : Pagi ini aku, en ramdzan, amirul, pn mazlina, wan azmin, razak, bashirah & aunty khoo bergerak ke Cameron Highlands, coz esok (sabtu) kita org ada program kat sini, dan tak lupa juga kakitangan dari daerah2 lain, kita org dari kuantan bertolak dalam pukul 8am dan sampai ke CH sekitar pukul 1 pm, lepas check in kat apartment arebella, dalam pukul 4pm,kita org pergi ke tempat program, selepas selesai urusan di tempat program, apa lagi, kita org pi cari kuih utk berbuka puasa larh.. so ari ni kita org berbuka puasa di apartment yg kita org sewa, malam tu ada acara sambutan hari lahir pn. mazlina dan bashirah, lepas siap sambutan tu, aku ngan kawan2 lain kuar pi lepak kedai minum air lak.. then buat photoshoot skit.. then balik ke bilik dalam kul 12am, skrg dah kul 2am, aku masih tak tido lagi.. yg lain semuanya dah hanyut.. hehehe... berbalas-balas dengkuran.. ehehehe.. mujurlah aku tak tido lagi, kalo aku tido, aku pun berbalas2 degkur ngan dia org,, hehehe.. k lah,.. mintak diri dulu ye... nak tido jap, nnt nak bangun sahur lak.. sayonara.. :)

No comments: