welcome

Followers

Thursday, August 11, 2011

AKU KINI OWNER @ CH

Assalamualaikum semua.. 1st kali nak ucapkan selamat berpuasa pada yg berpuasa, dah lama aku tak update blog ni kan, rasanya dah seminggu kot tak menjengok blog ni...

okey.. now, mulai sekarang, aku tak nak guna dah sebutan aku, coz rasa cam kasar dan kurang ajar jew.. hehehe.. ok2.. now aku di tukarkan kepasa owner, maksudnya tuan punya blog ni larh.. ok tak.. hehehe..

ok.. ari ni owner cam biasa, keje larh.. pagi ni owner merempit naik motor, tapi jgn risau, coz owner bawak motor slow jer.. tak lebih dari 100km. Pagi ni owner sampai eje awal skit.. ye la coz naik motor kan..

Pagi ni owner nak uploadkan pic2, masa owner dan rakan2 sepejabat pergi ke Cameron Highlands pada 5-6 Ogos 2011. k.. enjoy the pic k.. nnt owner story pasal lain lak.. weee... :)








46" />










No comments: