welcome

Followers

Wednesday, June 1, 2011

5 hari cerita

28.5.2011 - Sabtu, tido je la ari ni, coz baru balik dari melaka, penat, tido pun tak cukup... huhuhu, malam tu, kuo makanngan adib dekat tanjung lumpur, then lepak lak ngan kawan2 kat soh... then balik umah online, pastu sambung tido semula..

29.5.2011 - Ahad, just duk umah jew... cuma ptg tu, aku ke myResort kejap, coz nak basuk kereta kat sana, malam tu, lepas isyak, aku balik semula ke SI, then malam tu just duk umah, layan TV dan online je...

30.5.2011, isnin, pagi tu, cam biasa la, pi keje, ari ni naik motor je, coz min takde ari ni, dia ke HQ KL ambil barang, so kat opis, cam biasa la keje.. ari ni aku kena duduk kat tempat awin, kena jadi PA bos, sebab awin cuti 2 hari.. kat tempat keje, cam biasa je la... sibuk skit2 membuat persiapan tuk program ari rabu ni.. smpai petang balik, aku trus balik ke umah, sampai je kat umah, sempat lah online kejap, then aku tertido smpai kul 9pm, adoi.. solat maghrib tertinggal lak.. emm.. malam tu, tak kemana pun, just duk umah jew... merehatkan diri

31.5.2011 - selasa, pagi ni aku lewat skit pergi kerja, coz pagi ni aku kena bawak mak ke klinik kesihatan utk membuat medical check-up, dalam kul 9.30am, baru lah aku masuk ke pejabat, kat pejabat ari ni sibuk skit, coz nak buat persiapan bahan2 utk program esok... so takyah citer lah bab keje ni kan.. than petang tu, balik keje cam biasa, online kejap, then aku tertido ag, cam semalam, tapi mujurlah kali ni aku tersedar awal, dalam kul 7.40pm, ingt ke kena hantar mak mengaji malam ni, bila dah tanya mak, rupanya ustazah cuti, so tak de la kelas mengaji malam ni... then aku duk umah, just online je smbil tgk tv, then tgh2 online tu, chat ngan adib, aku tau, adib tgh sengkek, coz duit belanja dari mara belum masuk, so aku offer la dia makan, coz tentu dia lapar, tapi mula2 dia taknak gi, coz dia kesian kat kawan2 dia zaid & kuyen yg tak kuo makan gak, coz takde duit, so aku pun suruh la adib ajak sekali kawan2 dia tu, so malam tu aku bawak dia org makan kat jungle food court dekat IM, then lepas makan, aku hantar dia org balik, then aku pun balik la umah, online jap... tido dalam kul 3am

1.6.2011 - Rabu, ari ni kena pergi kerja awal skit, coz hari ni ada program kat De'Rhu Beach Resort Balok, smpai kat pejabat, tinggal moto, naik van pejabat ke tempat tu, masa mengendalikan / memgurusetiakan kursus P@W tu, alhamdulillah, segala-galanya berjalan dengan lancar, masa makan tengahari tu, banyak gak aku makan, coz makanan dia sedap.. huhuhu.. then ada daging kambing panggang (feveret tu) hehehe... kenyang perut aku.. huhuhu.. kursus abis around kul 5.30pm, then naik van balik ke pejabat, balik tu aku singgah jap kat bank coz nak register semua fon number utk tag request... smpai umah sekitar kul 6.30pm, then mandi2 dulu, solat asar dulu, then online jap.. pastu aku pun hanyut.. dah kul 9pm baru tersedar.. adoi.. letih tul badan, malam tu lak, izi ajak mengeteh kat area umah zizul, so dalam kul 10.45pm, aku dan izzi bergerak ke warung dekat area umah zul tu, aku makan keropok lekot je... dah kul 12am lebih, baru lah balik ke umah, skrg dah dekat kuk 3am, mata pun dah ngantuk.. k lah, jap lagi aku nak tido dah... k lah.. until next update... sayonara.. :)

No comments: