welcome

Followers

Thursday, May 5, 2011

my wallet


today 4.5.2011 (Rabu), today keje cam biasa je.. asyik main FB je sepanjang hari.. dari masuk keje sampai;ah balik keje.. haishh.. balik keje tu, aku terlalu penat sangat kot, sampai2 umah, online kejap, pastu terus tertido, sedar tak sedar, pukul 9.30pm, bangun2 tu, trus tanya mak, kenapa tak kejut, mak tan ngaji ke ari ni, rupa2nya mak dah kejutkan maghrib tadi.. aku je yg tak terjaga.. mujurlah malam tu, mak tak pergi mengaji. then tengok2 kat fon, ada msg dari adib, minta tolong, dia nak cari barang, so aku pun trus call adib, thrn setuju nak kuar dalam kul 10pm ++.. malam tu, aku ngan adib cari boxer tuk adib kat arked depan terminal, kat situ gaklah aku beli beg duit baru,.. huhuhu.. lepas shoping, aku ngan adib pi makan kat tanjung lumpur, malam ni aku makan mee hoon kong fu, manakala adib lak makan nasi gorang daging merah, lepas makan, aku hantar adib balik umah dia, then aku pun balik umah tido

5.5.2011 (Khamis) keje cam biasa, semalam aku dah berjanji ngan adib, nak belikan dia kasut yg dia minat masa kita org jalan2 kat arked terminal tu, so lepas keje.. aku balik umah bersiap2, then dekat2 kul 7pm, aku ambil adib, kita org ke megamall dulu, sebab adib nak gunting rambut dulu, lepas tu pusing2 skit dlm megamall tu, then kita org ke kedai2 dekat ECM, coz adib nak cari seluar, lepas dapat sehelai seluar, aku ngan adib ke arked terminal, sebab nak belikan kasut yg adib minat..lepas habis urusan membeli baranng, aku ngan adib pi makan lak dekat MoonRod, makannan kat situ taklah sesedap jenamanya.. huhhu.. then lepas makan, hantar adib balik umah dia, then aku shoot lak ke umah baru faizal, saje je menyibuk.. huhuhhu.. around kul 1.30am bary balik umah selepas minum2, balik umah, ngantuk sgt,, tido.. huhuhu

No comments: