welcome

Followers

Monday, May 2, 2011

jom heboh, satar MOK NA, terminal


1 Mei 2011, Selamat Menyambut Hari Pekerja, kelmarin 30 April 2011, kul 4pm aku balik dari Bentong, sampai ke kuantan dalam pukul 6 petang, malam tu just berada kat umah mak kat sg.isap, then kuar minum kejap dekat MAJID, then balik umah tido, esoknya 1 Mei 2010, bangun kul 12pm, bersiap2 nak pi kenduri aqiqah cucu kak ros kat sg.isap, aku gi dalam kul 12.30pm ngan izzi dan family dia.. petang tu lak, aku kuar ke bandar, gi ke Jom Heboh bersama along.. cuaca boleh tahanlah panasnya.. huhuhu.. dah ronda2 semua kawasan, termasuk melawat both KPWKM.. huhuhu.. apa aku beli kat Jom Heboh..? nak tau tak apa..? Spek mata hitam je.. hehehe..

then aku ngan along pi menjamu satar & keropok sagu kat MOK NA, then lepas tu kita org pi malawat umah faizal jap, malam tu lepak pulak kat SOH ngan along, zizul & izzi, faizal, shahril datang kemudian, pastu faris ngan adik dia pun datang gak... lepak kat SOH sehingga dekat pukul 2 pagi, then pagi tu, aku trus balik ke myResort di Inderasempurna, tido kat sana sorg2... 2 Mei 2011, aku hanya berada di myResort, kuar tak kuar pun cari makanan coz lapor, then lepak kat myResort sampai malam, then balik umah mak kejap kat sg.isap, pastu trus ke Dewan Kemunting tgk kawan2 main badminton, lepas tu, pi minum air lak ngan kawan2 kat arked kemunting,

then 1.30am 3 Mei 2011 aku ke terminal lak, ambik adib yg baru sampai dari JB, hantar balik ke umah dia.. skrg dah berada di rumah.. dah kul 2.51am dah.. jap lagi nak tido lah.. coz esok kena keje la..
k.. until next update..

No comments: