welcome

Followers

Friday, May 13, 2011

benteng,,


cerita hari jumaat 13.5.2011, pagi tu, cam biasa la, aku pergi kerja.. menaiki motor aku.. kat opis ari ni relaks skit, coz ramai org takde kat opis, ada yg bercuti, ada yg outstation, ermm... tghari tu, aku pi solat jumaat ngan izzi kat masjid besar, kat masjid aku terjumpa lak ngan aiman.. dah besar panjang dah budak tu.. hehehe... then lepas tu, aku ngan izzi pi minum ABC kat Benteng / Asplanet, dah lama betul aku tak ke situ, kalo masa kecil2 dulu, kat situlah aku selalu makan kalo kuar ke bandor.. tp skrg, keadaan dah berubah, pengunjung dah tak seramai dulu.. tapi aku kagum gak lah, coz gerai2 kat situ masih wujud, sometime tu boleh menggamit kenangan2 lama.. then aku balik ke pejabat spt biasa, smpai je kat umah, kak ina lak coz, minta tolong hantar dia balik umah lak cam semalam, so nak tak nak, terpaksalah aku kuar hantar kak ina balik umah dia kat IS, dah smpai IS, aku singgah jap kat umah baru faizal & shahril, pagar batu dia org dah hampir siap.. beberapa barangan perabot baru umah shahril pun dah sampai.. maklumlah org banyak duit.. huhuhu.. then lepas tu, aku balik semula ke umah mak kat sg.isap, lepas mandi & solat maghrib, aku online smbil tgk berita.. tip tap tip tap.. aku dah berada di alam mimpi.. hehehe.. ngantuk sgt, dalam kul 11.15pm aku terjaga, tgk2 kat fon, ada msg dari faizal ajak minum air kt MAJID, so aku pun join jelah.. dapatlah berjumpa ngan faizal, faisal (tomok), zul dan kero.. borak2 sampailah lebih kurang pukul 1am, kita org balik, then aku basuh baju satu mesin... dah siap.. skrg dah pukul 4:04am.. aku still takleh tido ag.. nampak gayanya, lepas subuh nnt la baru tido. plan untuk esok, petang nak kuar ngan iman, malam nak tgk wayang ngan faizal, faisal (tomok) kalo jadilah... ermm oklah.. until the next update.. :)

No comments: