welcome

Followers

Thursday, May 12, 2011

sibuk jew..


adoi... hampir 4 hari dah aku tak update blog ni.. bukan taknak update, cuma masa amat mencemburui je.. sibuk ngan keje, sibuk melayan kawan2, sibuk ngan life.. so secara ringkasnya, minggu ni aku agak sibuk skit... ari semalam (khamis - 12.5.2011) kat pejabat, sgt2 bz, nak bukak FB pun tak sempat, coz kat ari tu, kat pejabat ada program, so sibuk la skit... petang tu, lepas balik dari pejabat, smpi je kat umah mak, kak ina lak call mintak tolong ambik dia kat pejabat dia, hantar balik umah dia, coz motor suami dia rosak tengah jalan.. so aku pun ambiklah dia hantar balik ke umah, then dah smpai kat area IS, aku trus pergi ke myResort, lepak kat sana.. smpai2 je kat myResort tu, trus aku tertido, penatlah katakan, mujurlah ada msg masuk kat fon dekat2 kul 8pm, so sedar lah aku.. huhuhu.. then dalam kul 11pm, aku balik ke umah mak di SI, so skrg tgh update blog ni lah...

untuk ari selasa & rabu, life cam biasa je.. nak citer pun malas, nnt meleret2 lak.. apa pun, hanya aku leh bagi tau, sejak2 akhir ni, aku selalu tido lewat, dah beberapa hari tido sekitar kul 3am.. pastu bangun kul 6.30am, coz nak gi keje lak..3 jam setengah je aku tido.. rasa2nya, cuti sabtu & ahad ni, aku nak rest, nak tido puas.. bleh tak..? hehehe... k lah... until next update.. see all later.. :)

No comments: