welcome

Followers

Sunday, April 3, 2011

SHOPING

Ahad 3.4.2011
Pagi ni, pukul 7.30am aku, faizal, kak aku ina dan 2 orang kawan dia bertolak ke KL.. tujuan..? pi shoping lah.. hehehe.. Kita orang singah utuk sarapan pagi di Rest. Zaman, dekat batu 10.

then dalam kul 8.30 kami bergerak trus ke KL.. sampai kat KL around kul 11am, dengan bantuan garmin yg dipinjam oleh Abg Razak, senang je bagi aku mencari lokasi SOGO, hehehe... tempat persinggahan pertama, lepas puas memusing, then dapatlah aku membeli, sehelai jaket... ni lah pic jaketnya.. ok tak..? hehehe..

lepas shoping kat SOGO dan kawasan sekitarnya, singgah di Masjid India bagi menunaikan kewajipan..

then aku ngan faizal pekena nasi kat SUP Utara,

manakala kak ina dan kawan2 dia pekena nasi kat gerai2 tepi Pertama Kompleks tu je.. lepas makan tengahari, kita org bergerak ke IKEA pulok.. kat IKEA, aku tak beli apa2 pun, yg banyak beli barang, Faizal lah, maklumlah nak masuk umah baru... huhuhu..

then.. dalam kul 6pm. kita orang bergerak keluar dari IKEA.. menuju balik ke Kuantan, sampai ke umah sekitar kul 9.30pm.. then rest2kan diri..

k.. will update later.. c u... :)

No comments: