welcome

Followers

Friday, April 1, 2011

cerita hari rabu, khamis dan jumaat

Rabu 30.3.3011
Pagi ni, seperti biasa aku ke pejabat, menyiapkan keje2 biasa, then petang tu, aku, abg jak & puan mazlina bertolak ke Cheringin Hill Convention & Spa Resort, Janda Baik Bentong untuk ceramah esok hari yang akan disampaikan oleh pn.mazlina, kita org bertolak sekitar kul 4.30 ptg dari kuantan, dan sampai ke Janda Baik tu sekitar kul 8 malam. Kat situ, dapat la jumpa Faizal, coz program tu anjuran SUK, so dia jadi urusetia,. hehehe... then lepas check-in, pegi makan jap kat Genting Sempah.. masa nak balik ke hotel tu.. puas gak pusing mencari, sebab sesat.. kikiki.. then sampai hotel, trus lepak, mandi2 & rest... ni pic tempat tu... cantik gak.. hehehe





style="display:block; margin:0px auto 10px; text-align:center;cursor:pointer; cursor:hand;width: 400px; height: 267px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjeI1tjJfQwzUn6y8_s05ikgvIPlCPQcAheiVzf95EVS1E9WQa5FMosTdRU_tCdXgioYLX_vGrDt5e8dvKHz-irF6N74XzNUHhRX7x9YGbfCLvK3X5zLyDUQO5ev5rSSUP2w6Vbd5KRQ3XR/s400/image-big22.jpg" border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5590668357718696258" />
Khamis 31.3.2011
Bangun pagi sekitar kul 6.15am, bersiap2.. then pastu around kul 7am, aku gi ambil barang2 dan buat persiapan dalam dewan sebelum ceramah, kerana ceramah akan start around kul 8am, sempat gak sarapan makan mee teaw.. hehehe.. then aku bantu pn.mazlina ceramah, abis sekitar kul 10.15am.. then dalam kul 11, kita org check-out, then terus menuju ke KL.. ke SOGO.. hehehe..

sempatlah aku nyoping Shaver.. heheh.. balik dari SOGO sekitar kul 3 pm.. then sampai ke Kuantan sekitar kul 6 ptg.. sebelah malam pi ke umah zizul jap tuk makan2, pulut kuning... then balik umah berehat.. sleep..

Jumaat 1.4.2011
Pagi seperti biasa ke pejabat, membuat persiapan barang2 utk pameran, kerana hari ni aku, abg sam dan wan azmin akan bertolak ke Kuala Lipis, kerana esok ada pameran di Felda Sg. Koyan, terima kasih pada kak tni sebab belanja makan nasi ayam,, hehhee.. then malam ni, aku ngan abg sam tido kat Polystar Hotel, wan balik umah nenek dia.. malam tu, aku ngan abg sam pi jalan2 ke Pasar Malam Kuala Lipis.. dapat la makan keropok..huhuu.. liat... skrg mata dah ngantu.. nak tido dulu.. nnt ada masa, update ag k,...

Terima kasih.. :)

No comments: