welcome

Followers

Wednesday, April 20, 2011

penatlah...


semalam... 20.1.2011, seperti biasa, aku ke tempat keje, menaiki kereta min, thanks min, kerana sudi tumpangan sy... di pejabat, keje cam biasa, dah 3 hari aku duduk di meja PA/operator, menggantikan PA yang sedang berkursus, ari ni di pejabat, keje agak berat skit, coz nak buat persediaan utk program esok, yang paling penat, kena angkat 30 biji kerusi bankuet dari tingkat bawah ke tingkat dua,.. penat giler... ketar2 lutut aku, mujurlah kak zurin dan min tolong... thanks kawan2.. :)

petang tu, balik keje, aku trus landing atas katil sambil buka lappy. online FB.. sambil layan FB sambil baring, faham2lah badan dah penat, tak sampai 1/2 jam aku dah berada di alam mimpi.. hehehe... teruk kan aku ni.. then maghrib tu, mak kejutkan, tuk solat dan hantar dia pi mengaji.. thanks mak kerana kejutkan sy... :)

selepas selesai urusan hantar dan ambil mak mengaji, aku kuar lepak kat kedai Majid dengan zul, kawan2 lain tak dapat join, lepas lepak around 1 jam setengah, kita org pun balik lah,... maklumlah mata masing2 dah merah, mulut lak asyik menguap jer...

dan sekarang aku berada di atas tilam yg empuk ni.. sambil mencoretkan sesuatu ke dalam blog aku.. ni lah dia apa yg korang baca ni.. hehehe..

k lah.. until next update..

No comments: