welcome

Followers

Thursday, April 21, 2011

O's Corner


Semalam 21.4.2011, seperti biasa, hari keje.. apa lagi, gi keje lah spt biasa, actually ari ni ada program kat opis, Kursus Ilmu Keluarga, so boleh tahan gak peserta, seramai 61 org peseeta, penuh bilik mesyuarat... padat, mampat.. huhuhu...takpe2.. tapi ari tu, aku masih di tugaskan di meja PA,kerana PA masih berkursus, so kena bantu membantulah kan.. huhuhu..

then kat opis, takde apa2 yg berlaku, cam biasa la keje, tapi ari ni bz skit.. maklumlah ada program ag.. then spt biasa kul 5pm aku balik keje naik kete min, thanks min.. huhuhu..

malam tu lak.. aku kuar makan ngan adib, nak tau makan kat mana..? huhuhu.. kat O's Corner lah.. tempat tu memang cantik, tak sangka lak tempat yg terserok belakang bangunan tu cantik.. huhuhu.. 5 star, tapi sayangnya, kat situ ada jual minuman keras lak.. sleck skit la..



sebelum order makanan, aku tanya kat waittres kat situ, makanan kat sini halal tak..? dia kata halal, so aku ngan adin tak ragu2lah.. kita org order chiken chop.. tp aku punya grill chiken chop, so apa lagi, melantaklah sampai kenyang.. ermm makanan tu leh arr bagi 3 1/2 star, boleh tahan la, tapi harga mahal skit la..

then lepas makan tu, aku hantar adib balik, then pastu melepak lak kat SOH ngan zul dan izzi, kul 1.30am baru lah balik umah..

now tgh update blog & fb.. pasni nak solat ishak jap, then tido.. esok mau keje lak.. huhuhu...

k until next update.. :)

No comments: