welcome

Followers

Sunday, April 24, 2011

nak citer apa ek..?


sekarang 25.4.2011, pukul 01:47am, lokasi atas katil, dalam bilik, rumah sungai isap

actually aku tak tahu nak citer apa ni, coz takde apa2 yang menarik berlaku pada aku sepanjang hari semalam (ahad - 24.4.2011).. sejak petang sabtu ari tu aku berada di myResort, sepanjang sabtu tu lepak kat myResort, cuma kuar petang jap pi melawat umah baru faizal, then malam tu kuar minum ngan faizal, shahril & edy (tukang buat umah) kat kedai depan, then lepas tu aku balik duk kat myResort sorang2.. ermm... malam tu aku tak jadi burung hantu, huhuhu.. ngatuk lak rasanya.. so tido je la..

then aku terjaga dalam kul 5am, after solat subuh, mata taknak tido dah.. so aku pun layan la fb kejap.. huhuhu, komen2 jap.. then around kul 8am, mata ngantuk pulak, so aku layan la tido, sedar tak sedar, dah kat kul 2pm.. trus bangun mandi2, pi kuar cari makanan skit, lapor lak.. huhuhu.. then balik semula lepak kat myResort sampai ke malam, then dalam kul 10pm baru aku balik ke umah mak kat sg.isap, smpai umah,trus kuar melepak lak ngan izzi, faizal dan shahril kat SOH, balik tak balik, kul 1am..

skrg aku duk menaip ni, jap ag nak tido lah.. esok nak kena bangun awal lak. nak pi keje, esok sampai ari rabu minggu depan aku kena gi keje sendiri, coz kak ros takde, dia bercuti, so aku dah pesan kat min, agar takyah susah2 nak ambil aku sorang je, coz aku leh gi keje sendiri, selama ni pun aku menumpang sebab nak temankan kak ros, sebab maybe dia segan gak naik berdua je ngan min, so aku temankan je lah... so esok aku merempit la naik moto EX5 flet CBA 6397 ke tempat keje.. heheh..

k lah.. until the next update

No comments: