welcome

Followers

Monday, April 25, 2011

beg duit hilang... :(


aduh.. camner ni, beg duit dah ilang, susah la camni... actually semalam aku kuar minum2 kat SOH ngan kawan, balik dari situ, lebih kurang kul 1 am, pastu pagi2 ni nak gi keje, cari2 beg duit tak jumpa.. puas gak cari.. disebabkan taknak lewat sampai ke pejabat, aku pun merempit je naik motor dengan takde lesen apa pun.. sampai2 ke pejabat, buat keje lah.. dalam fikiran aku, satu je, tercicir kat tempat minum semalam, kat SOH dan aku berharap agar ptg nnt leh pi tanya, kot2 dia org jumpa dan simpan..

then habis keje kul 5.00pm, trus pecut ke kedai SOH, sampai2 trus tanya tokey kak ti, samada ada ternampak tak beg duit aku yg tercicir.. malangnya, dia kata takde lak nampak.. aduhh.... apa la bala yang menimpa aku ni, then trus aku balik ke umah, sebab mak dan kak ina dah suruh bawak dia org ke kedai kain, nak mencari kain langsir,

sekali lagi aku ke bandar tanpa ic dan lesen, then lepas dapat kain, trus balik hantar nak dan hantar kak ina ke umah dia di IS, sebelum htr kak ina, aku singgah jap kat umah faizal, saja je nak tunjuk kak kak ina.. huhuhu.. then lepas htr kak ina balik umah dia, aku trus balik umah, kat umah mak ni, truskan usaha mencari walletku yang hilang tu, tapi malangnya masih tak jumpa2 gak.. kemanalah dia menghilang ye, kalo esok pagi bangun masih takde, terpaksalah aku buat report polis utk ic, lesen, kad atm.. aduh,.. leceh la camni... hope esok aku bangun, beg duit tu ada, x kisah lah kat mana, janji jumpa beg duit tu bersama ic, lesen dan kad atm, kalo duit ilang pun tak kisah lah..

eeii.. tension2...

k until next update

1 comment:

Unknown said...

sbr ea man . tuh dugaan dry Allah swt .