welcome

Followers

Wednesday, April 13, 2011

Catatan 14.4.2011 Khamis

Semalam 13.4.2011 Rabu, aku masih bercuti (OFF), dari pagi sampai ke petang, aku just stay kat myResort, then petang tu, aku keluar ke town, tuk menonton wayang citer SOURCE CODE kat ECM sorang.. ye la.. nak ajak member2, tentu dia org tengah keje.. tapi aku tak kisah, coz dah biasa dah tgk wayang sorang2.. its ok.. hehehe.. citer tu, boleh tahan la.. nak kata best sgt tu, x jugak, tapi kira oklah... citer start kul 4.40pm, then abis dalam kul 6.15, trus aku balik ke umah.. kat umah aktiviti cam biasa la.. malam tu aku kuar ke town jap.. then balik umah tido.. so sleepy...

14.4.2011 Khamis, ari ni aku mula keje semula setelah bercuti 2 hari, ari ni aku masih batuk2 lagi, api tak teruk sgt lah.. insyaAllah nnt baik lah tu.. minggu ni agak relaks skit, tak banyak keje nak kena buat, asyik main fb jer.. tapi aku akan cuba cari keje2 yg aku boleh bereskan.. ni sekejap lagi nak pi ambil pn.mazlina kat SUK lak.. maklumlah driver semua cuti, terpaksalah aku lak jadi dirver ari ni.. k2.. will update more later.. see u.. sayonara.. :)

No comments: