welcome

Followers

Thursday, April 14, 2011

15.4.2011 Jumaat

Semalam, balik keje, trus mencari tilam.. ngantuk sgt.. sedar tak sedar, mak kejutkan utk solat maghrib.. lepas solat maghrib, dalam kul 8.15pm aku kuar makan ngan adib kat tanjung lumpur, malam ni aku makan nasi goreng USA, adib lak makan nasi goreng thai, makan kat kedai awana.. pastu pi teman dia jap pi cari barang2 keperluan dia, then lepas, hantar adib balik umah, lepak lak ngan izzi, faizal dan shahril kat SOH.. balik tak balik, kul 2.15 baru sampai umah... then trus arr tido..

Pagi ni lak, jumaat.. sebelum pi keje, makan mee goreng yang mak masak.. ari ni aku pi kerja naik motor, kat pejabat, ada buat jamuan skit.. terima kasih kepada staff nurse zainab yang sudi menyediakan makanan, pulut kuning, rendang ayam, kuew teaw, sambal udang (kak zurin) dan kuih muih.. kenyang la... tapi sebelum tu ada buat bacaan yassin, erm.. batuk aku ni masih tak baik2 lagi.. tadi baru jap tadi aku ke klinik al-razi, membeli ubat batuk, harap2 pasni batuk makin berkurangan.. dan sembuh sepenuhnya.. jap lagi nak pi solat jumaat lak..

ermm.. till next update... see u later

No comments: