welcome

Followers

Wednesday, April 27, 2011

aiman sakit

Semalam 27.4.2011 (Rabu), aku seperti biasa pergi kerja, kat opis, bos aku takde, so faham2 lah... lalala~~ je lah.. keje sikit, main2 banyak.. huhuhu.. urusan keje takde la banyak sgt.. buat skit2 dah le.. hehehe.. so seharian tu duk kat opis, tak kuar kemana-mana pun, ptg tu dapat call dari ummi, dia mintak tolong buat surat, kerana nak bawak ayip keluar asrama pada 1 & 2 Mei 2011 ni utk berubat penyakit resdungnya.. so aku siapkanlah surat tu, petang tu balik keje, aku terus memecut ke tempat ummi meniaga, kat sana jumpalah ummi dan kakak, berborak2 ngan ummi sebentar, kesian aiman, ummi cakap dia sakit selepas buat pemeriksaan DNA, aku doakan agar aiman akan cepat sembuh dan hidup seperti kawan2 dia yang lain, aku turut bersimpati pada keluarga ummi, Ya Allah, kau bantulah keluarga ummi, jauhkan mereka dari segala penyakit, kesusahan dan penderitaan, agar mereka hidup berbahagia selamanya.. amin.. :(

lepas tu, aku balik ke rumah, kat umah just buat urusan utk hantar dan ambil mak dari tempat mengaji, then malam tu, adib ajak kuar teman dia makan & dia nak story2 skit.. so lepas aku ambil mak mengaji, aku terus pi ambil adib lak kuar makan, kita orang makan kat marina seafood tg.lumpur, menu makan malam tu, nasi putih, tomyam seafood, daging masak merah, sotong celup tepung, sayur kailan ikan masin & telur dadar.. konyang perut suka hati.. huhuuhu.. lepas makan2 dan story2 ngan adib dalam kul 11.30pm aku balik ke rumah.. kat rumah just lepak2 tgk tv & online je.. tido dalam kul 2 am.

pagi ni aku pergi kerja seperti biasa, menaiki motor ex5 aku tu lah.. sampai di pejabat, bos aku takde, penolong pun takde, kak zurin pulak EL, so unit aku tinggal aku, min dan wan je, nampak gayanya lalala~~ lagi lah.. hehehe.. tapi jap lagi aku nak buat persiapan barang2 utk bawa ke pameran karak esok,...

k lah.. until the next up-date..

No comments: