welcome

Followers

Sunday, January 8, 2012

1st Komen 2012

hai follower semua.. sory la.. dah hampir dekat 2 bulan dah tak update blog ni.. hurmmm... sory sgt2.. owner terleka sebentar.. dikesempatan ini owner rasa belum terlambat lagi untuk mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2012, begitu cepat masa berlalu, sedar tak sedar.. umur dah semakin bertambah, tapi owner masih lagi macam ni... camner ek.. maksud owner mylife is still single.. hehehe.. owner harap, tahun baru ini akan memberikan sedikit perubahan dalam diri owner kearah yang lebih baik..

hurmm org kata tahun 2012 ni akan berlaku perkara yang akan menyebabkan dunia akan kiamat, mengikut ramalan pakar2 ramalanlah.. takut lak kalo di fikir-fikirkan ye... agak2nya adakah kita sempat untuk bertemu tahun 2013..? risau gak kan... harap2 semua tu hanya ramalan je... semoga kita semua diselamatkan dari segala kesusahan dan kekacauan.. insyaAllah...

owner akan cuba try untuk update selalu blog ni.. kalo dah lama owner tak update, korang tolong ingatkan owner k.. until next update.. sayonara... :)

No comments: