welcome

Followers

Sunday, October 2, 2011

3.10.2011 - ulangtahun kelahiran owner... :)


haii.. follower semua(ada ke...?)... now dah kul 11.52pm 2.10.2011, jap lg tepat kul 12am 3.10.2011, maka usia owner dah meningkat setahun lagi... dah semakin berumur owner ni.. owner ucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran owner yang ke .... (biarlah rahsia, yg penting owner tak muda dah..) apapun owner doakan semoga umur owner panjang dan owner mendapat keberkatan dalam hidup owner, apa yg owner nak sempena ulangtahun kelahiran owner ni, owner cuma nak hidup bahagia dan gembira di samping keluarga, sahabat dan rakan owner, tak kiralah rakan yg nyata atau rakan maya...

owner ucapkan terima kasih pada yg wish kat owner,.. hadiah..? tak payah lah.. cukuplah sekadar doa keberkatan utk owner dah larh.. apa pun owner akan terus melangkahkan kaki owner di dunia yang fana ini, mencari arah tujuan dan erti kehidupan, semoga Allah akan memimpin owner dan menujukkan kepada owner jalan yg lurus, jalan yang diberkati.. amin2..

k lah.. just nak share skit, tadi lepas zohor, owner bersama mak, family abg sam, family kak zana, family kak ya dan family harry pergi ke pekan, ke rumah pak da, coz 23hb okt. nnt nak buat kenduri, coz anak dia Alias akan berkahwin pada 22hb, so 23hb tu kenduri menyambut menantu larh.. just nak rekod jew.. hehehe..

k lah.. apa pun sempena hari ulangtahun kelahiran owner ni, owner doakan agar kita semua beroleh keberkatan dan limpahan rahmat dari Allah S.W.T, amin2... insyaAllah.. :)

No comments: