welcome

Followers

Tuesday, July 19, 2011

dekat sebulan tak update


Assalamualaikum kawan2 semua.. dah lama betul aku tak update blog ni.. rasa2nya dah dekat nak sebulan dah tak update blog ni...

ermm.. kenapa ye..? adakah kerana aku malas, aku sibuk ngan keje..? sibuk ngan life yg tak berapa sibuk..? atau aku saja je nak biarkan blog ni camni..?

actually lately agak sibuk skit ngan keje... maklumlah.. banyak program nak kena selesai before puasa, ye la.. beberapa hari je lagi nak puasa, then satu lagi sebab, ialah kerana leka main fb, hingga tertinggal blog ni.. ermm.. apa pun, aku nak sgt updatekan blog ni, biarpun takde org yg nak baca, janji perjalanan hidup aku tersurat di blog ini..

so story for today.. siang tadi, cam biasa la keje.. bz skit la dari selalu, coz ada 3 program nak dilaksanakan dlm masa 2 minggu ni.. so banyak la keje2 yg nak kena urus.. kat umah, takde apa sgt.. life cam biasa, owhh.. dah lama aku tak jumpa kawan2 baik aku, akhirnya tadi aku dapatlah jumpa faizal & izi, kita org karok kat WOW, then lepas tu, aku ngan izzi lepak minum kat arked nelayan tanjung api, tiba2 aku terlihat tahi bintang.. huhuhu.. jelas sgt...

now aku dah ada kat umah... dah pukul 2.30am dah.. jap lagi nak kena tido lah,.. coz esok nak kena keje cam biasa.. esok kebanyakan kawan2 opis aku akan ke jerantut utk program smartbelanja, so kali ni aku kena tinggal, sbb nak kena sattelkan barang2 utk program akan datang ni..

k lah.. tak tau dah nak citer apa.. kalao ikutkan banyak lagi nak citer kisah2 lepas, tapi tu kemudian lah.. coz masa dah tak mengizikan..

k.. until we meet again.. sayonara.. :)

No comments: