welcome

Followers

Saturday, June 18, 2011

tak bangun tido la pulok..


sedar tak sedar, dah seminggu aku tak update blog ni.. kenapa ek.. mana mood aku ni.. kenapa harus jadi camni... ishh.. aku kena kuatkan hati, kuatkan semangat, setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan.. tabahkan hatiku menghadapinya...

18.6.2011 - sabtu : pagi ni sepatutnya aku bangun awal, coz kalo ikutkan plan, aku nak bergerak dari umah kul 6.45am, ambik kak ros dan bashirah utk bawak dia org ke program makan secara sihat dekat beserah anjuran Bapa Al-Fateh, tapi entah camner, aku bleh tak sedar lak pagi tu, padahal alarm dah set dah.. mungkin badan aku terlalu penat kot... i need a rest.. di sebabkan aku terlambat, kak ros minta min lak ambik dia dan bashirah, so terpaksalah min patah balik ambik dia org.. entah camner malang tul hari ni, kereta min lak abis minyak tengah jalan.. so porak perandalah program pada pagi tu.. aku harap, sapa2 nak marah tu, bleh marah dan salahkan aku, kerana akulah punca porak peranda program pagi tuh.. aduhh... kenapa harus jadi camni ek... program abis tengahari, then aku balik umah SI jap, then aku bergerak ke umah IS pulak, actually kepala aku ni pening sejak pagi tadi dah.. so petang tu, aku tido je kat IS.. malam aku kuar jap ke pasar malam SI, cari makanan skit, kemudian aku balik semula kat myResort IS.. lepak sini, tgk tv, online sorang2... sehiggalah aku tidur sebentar lagi...

No comments: