welcome

Followers

Sunday, June 26, 2011

lama tak update

sedar tak sedar.. dah dekat 10 hari aku tak update blog aku ni.. tgk.. betapa sibuknya aku.. adakah benar..? atau aku saja je buat2 tak nampak blog ni.. urhh.. please.. kembalikan kekuatan aku.. so aku akan story apa yg aku teringat sepanjang hampir 10 hari tak update..

19 hb Jun 2011 - Ahad : rasanya ari ni aku hanya melepak kat myResort..

20 hb Jun 2011 - Isnin : rasanya ari ni aku pe keje cam biasa, owhh.. baru teringat, pagi ni agak sibuk skit, coz KP dari HQ nak dtg melawat ke pejabat.. hehehe.. then balik umah ptg tu cam biasa larh.. malam tu pun rasanya aku tak kemana pun, cuma maybe kuar minum ngan izzi kat SOH lepas dia main badminton, then balik umah tido....

21 hb Jun 2011 - Selasa : pagi pi keje cam biasa, ptg tu sibuk buat persiapan bagi program SMARTbelanja kat Bukit Sagu 2, then balik umah, mlm tu just duk kat umah je...

22 hb Jun 2011 - Rabu : Ari ni aku pi, tapi bukan kat pejabat, coz ari ni ada program SMARTbelaja dekat Felda Bukit Sagu 2.. alhamdulillah program berjaya dan berjalan dengan lancar, balik keje pun cam biasa, malam tu, rasanya aku pi tgk wayang citer SUPER 8 sorang2 kat Big Cinema.. ok gak citer dia.. best.. hehehe.. then wayang abis dalam kul 12pm, trus balik umah ONLINE jap.. then tido..

23 hb Jun 2011 - Khamis : pagi ni aku ke tempat keje cam biasa, actually pagi ni ada proram Ilmu Keluarga kat pejabat aku, so tugas aku ari ni adalah sebagai MC, huhuhu,, berdebor jugaklah.. laju je aku jadi MC.. hahaha.. alhamdulillah aku berjaya melaksanakan tugasan aku hari ni, walaupun laju.. hehehe.. petang balik keje cam biasa, malam tu, rasanya aku just duk umah jew kot..

24 hb Jun 2011 - Jumaat : ari ni aku ambil cuti rehat, coz petang nnt nak ke Felda Keratong 8, coz ari ni adik aku Suhaidi akan di akad nikahkan dengan pasangannya, Shuhada, so petang tu rombongan bertolah dari Kuantan dalam pukul 5.30pm, singgah di Muadzam Shah utk solat Maghrib & Ishak, then lepas tu bergerak ke Felda Keratong 8, untuk majlis akad nikah, alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar, dan adik aku akhirnya dah kawin, aku bila pulak..? ermm... so malam tu dalam pukul 12.30pm baru sampai ke Kuantan.. so tired memamdu.. terus je tido, coz esok pagi2 dah nak bergerak semula..

25 hb Jun 2011 - Sabtu : ari ni dalam pukul 10am, rombongan bergerak ke Felda Keratong 8 untuk majlis kenduri rasmi perkahwinan adik aku Suhaidi dengan Shuhada.. kita org sampai dalam pukul 12.30pm, so trus je bersanding & bergambar kejap, then makan2 kat meja pengantin, then ptg tu dalam pukul 2.30 bergerak balik ke kuantan.. penat lagi lorh memandu,.. huhuuhu.. so ptg tu aku tertido sampai pukul 9pm, then malam tu izi lak ajak aku melepak dekat benteng tempat shahril berniaga, so aku terbelilah jam sebijik... hehehe... then lepas tu lepak2 & minum jap kat SOH, then balik umah ONLINE sampai ke subuh.. huhuhhu..

26 hb Jun 2011 - Ahad : ari ni rasa so tired.. aku tido lepas subuh tadi, then bangun jap dalam kul 10am, then kul 11am sambung balik tido, sedar tak sedar dah pukul 4.45pm.. perghh.. hari tido sedunia rupa2nya.. hahaha.. lepas bangun tu, aku mandi2 solat, then tolong2 skit buat keje umah, malam aku ke IS jap, ambil barang yg tertinggal, then lepas tu kuar minum ngan izzi kat SOH, then balik umah, ONLINE, dalam kul 3am baru tido..

27 hb Jun 2011 - Isnin : today aku gi keje cam biasa, ari ni aku bawak kereta, coz min takde ari ni.. dia off, so kat pejabat, tak berapa sibuk sgt.. buat keje skit, ONLINE yg lebih.. huhuhu.. skrg dah dekat pukul 12.30pm..

k lah,.. apa2 nnt aku update semula.. take care semua.. sayonara.. :)

No comments: