welcome

Followers

Monday, June 6, 2011

Kg.Sg.Tekam Getah / Santai / WOW


6.6.2011 - isnin, pagi2 ni, aku dan kawan2 sepejabat trlah bertolak ke Kg. Sungai Tekam Getah, dekat Jerantut, coz pagi ni nak laksanakan program bersama AADK, pagi tu kita org singgah dekat Rest. Zaman utk sarapan pagi, menu aka pagi tu, nasi lemak larh... air nescafe tarik (my favoret), hehehe.. TQ pada pn.mazlina sebab belanja.. then van pun bergerak menuju ke destinasi, kalo ikut jadual, slot kita org pada pukul 11am, tapi entah macamana silapnya, masa terpaksa di enjakkan, kul 12.10pm baru bleh start slot smatbelanja, disebabkan masa yg tidak mencukupi, hanya aktivit pancing ringgit je yg dapat dijalankan.. so kiranya cam tak berjaya je la program kali ni, lepas kemas2, kita org pi makan krn org kampung dah sediakan makanan, masakan simple je, tapi best.. hehehe.. then pastu [un, kita org bergeraklah menaiki van yg dipandu oleh abg jak balik ke kuantan, sampai kat kuantan sekitar kul 4.30pm, trus balik umah mak kat SI, petang tu just lepak2 je dalam bilik, layan mata, layan FB.. huhuhu..







then malam tu, aku kuar makan ngan adib dan zaid, biasanya dia org ni bertiga, tapi disebabkan sorang lagi, iaitu nazrin kuar ngan abg2 dia pi tgk siaran langsung bola, biasa la.. org kelate.. huhuhu.. tak tau la menang ke kaloh kelate... so malam tu, hanya aku, adib dan zaid je la yg kuar makan, kita org makan kat Santai Tg.Lumpur, menu malam tu, nasi putih, tomyam susu, ayam masak pandan, udang butter, sayur kailan ikan masin, telur dadar... aku ngan adib minum 3 layer tea, zaid lak minum air limau nipis, lepas kenyang makan, kita org pi ronda2 kat bazzar dekat terminal, adib beli seluar sekerat utk joging, zaid lak beli jam... walaupun jam tu murah, tapi cantik.. huhuuhu.. aku lak, tak bali apa2 pun, lepas tu, kita org karok lak kat WOW karaoke dekat terminal, tempat ni ok,lagi pun baru lagi bukak, so cam cantik je la tempat ni, lepas sejam karok, masa utk aku hantar budak berdua ni balik, coz dah kul 1 am lebih, then aku pun memecut balik umah mak kat SI, coz esok keje.. skrg 4 minit lagi kul 3am.. aku kena tido dulu, nnt lewat lak bangun pagi esok..
k lah.. until next update... sayonara.. :)

No comments: