welcome

Followers

Sunday, June 5, 2011

hari-hari yang sibuk




2.6.2011 - khamis, cam biasa la.. pagi pergi kerja.. pagi ni aku merempit je naik motor EX5 aku yg tak berapa laju tu.. hehehhe.. kat pejabat keje tak banyak sgt.... cuma jut buat persiapan skit utk program ari isnin ni, ari ni plan ngan adin, zaid & nazrin nak tgk wayang citer X-Men 1st Class, so dah check kat GSC Mega & ECM, kebanyakan seat dah dipenuhi, tinggal depan2 je.. tak best, so aku cadang kat dia org, tgk kat Big Cinema Kompleks Teruntum jer, coz kat sana tak ramai sgt org,.. balik opis, trus aku memecut ke Kompleks utk beli tiket wayang, so malam tu kul 8.30pm aku pi ambil dia org, then citer start kul 9.30, abis wayang, kita org pi makan lak kat Mc Donald TC.. pastu dah kul 1am, aku hantar budak2 tu balik umah dia org, then izzi lak ajak lepak minum, so aku pun layan la dia borak2 kat SOH, dalam kul 2am lebih2 skit, baru la balik umah.. kul 3am baru dapat tido...


3.6.2011 - jumaat, pagi ni keje cam biasa la.. kat opis, banyak keje nak kena buat, coz nak buat persiapan tuk program ari isnin ni.. kawan2 lain banyak lak yg cuti,.. so terpaksa bertungkus lumus la skit.. nak online FB pun tak sempat sgt.. huhuhu.. then balik keje tu lak, berkejar2 lak, coz nak follow rombongan kawan baik aku kero nak akad nikah lepas maghrib, so aku jadi driver dia la petang tu.. then.. alhamdulillah dengan sekali lafaz, akhirnya akma menjadi milik kero.. huhuhu.. tahniah ye.. then lepas majlis tu, aku ngan kawan2 pi lak melepak kat benteng, tempat shahril kawan faizal berniaga, kat sana, aku beli la beg sandang untuk letak HP/Beg duit/kamera, dapat la diskaun banyak skit, coz kawan2 meniaga.. hehehe.. then balik umah.. online jap.. then tido


4.6.2011 - sabtu, pagi ni aku balik ke IS jap.. tido... jap.. then tghari tu berkejar lak ke kenduri kawin kero & akma dekat dewan MPK Air Putih.. aku sampai awal skit dari rombongan pengantin, so lepak2 jap kat dewan tu, then rombongan pengantin dah sampai, nampak je aku, kero trus memanggil aku, dia mintak aku tolong jadi fotographer dia utk majlis ni, coz fotographer yg dia upah x dpt dtg.. coz sakit.. adoi.. nak tak nak, terpaksa la terima je lah... so sepanjang majlis kawin tu, akulah jadi photographer utama.. huhuhu... snap... snap.. hehehe.. ramai kawan2 yg datang majlis kawin kero ni.. syukurlah majlis berjalan dengan lancar dan teratur.. lepas majlis kat dewan, pi lak ke sg.lembing utk outdoor shooting.. hehehe.. puas gak kero bergambar kat jambatan gantung.. then dalam kul 7pm balik ke umah.. smpai2 umah, aku berkejar2 pulak, coz malam ni dah janji ngan faizal, along & fazli nak pi tgk wayang citer pirate of the carrabien.. so malam tu kita org layan citer pirate yg start kul 9.30pm, lepas tu karok la pulak sejam.., then baru pi makan lak kat Kalssa... then balik umah, lepas hantar along kat SI, aku ngan faizal balik ke IS, tido kat umah masing2.. malam ni aku tido lewat.. huhuhu







5.6.2011 - ahad, bangun tido kul 12.30pm.. bukak tv, layan melodi jap.. huhuhu.. then ari ni aku just relaks2 kat myResort je.. online, layan movie, makan minum.. skrg dah kul 5.45pm, mata mengantuk la pulak.. malam jap agi nak balik umah mak kat SI.. k.. until next update.. take care.. :)

No comments: