welcome

Followers

Friday, May 20, 2011

wanginya....


20.5.2011, jumaat.. aku pergi keje cam biasa, ermm.. wanginya.. kat opis keje cam biasa la,... ari ni ada perjumpaan pagi & bacaan yassin kat pejabat, then biasa la.. ari ni ada sponser makanan daripada Puan Asmad, nasi jagung.. alhamdulillah rezeki, kenyang perut aku dan kawan2 semua... lepas makan, sambung wat keje semula... ari ni agak banyak skit keje yg nak kena sattel, maklumlah banyak program2 yg akan berlangsung tak lama lagi, tengahari tu pi solat jumaat ngan amirul & razak kat masjid bukit sekilau, then petang sambung semula keje... kul 5 balik keje.. trus aku memecut motor balik ke umah, sampai2 ke rumah, alamak.. kunci setor pejabat aku terbawa balik.. ayarkk... lepas solat isyak, aku hantar kunci kepada kak zurin, coz esok(sabtu) sampai isnin, aku kena berkursus kat Setiu Terengganu, so malam tu aku memecut naik motor hantar kunci ke umah kak zurin, thank... then balik umah, membuat persiapan baju2 utk dibawa ke kursus tu... skrg ni, baju dah kemas, harap takde apa2 yg tertinggal.. insyaAllah.. ermm nak tau tak kenapa aku ckp wangi masa mula2 tadi.. sebenarnya, sebotol minyak wangi terjatuh dan pecah.. so sebab tu la wangi.. huhhu... k lah.. tak leh nak tido lewat sgt malam ni, coz esok nak jalan jauh..
k lah... until next update.. :)

No comments: