welcome

Followers

Monday, May 9, 2011

ummi..

9.5.2011-Isnin, pagi tu, aku pi kerja cam biasa, menaiki motosikal EX5 aku tu, di tempat keje, cam biasa je... nothing yg menarik, pagi tu, aku bersarapan ngan kawan2 opis dekat ED caterer.. pagi tu, aku makan nasi lemak, aluk telur goreng dan daging.. kenyang perut eden.. pastu sambung keje jap, then izzi lak telefon ajak minum ngan zul kat oisis, belakang opis ni, so aku pun join je la, lagi pun bukan selalu pun kan, then dah minum tu, aku sambung balik keje, tengahari tu aku keluar jap ke JPW & Bank jap, sbelah petang, wat keje cam biasa, lepas balik keje, aku trus ke tempat ummi meniaga, ingat nak jumpa ummi, tapi ummi takde, dia berehat kat umah kerana tak sihat, so aku temanlah kakak meniaga sampailah apit dtg ambik dekat2 kul 7pm, then aku balik umh trus. nak melawat ummi, tapi risau lak ganggu dia, takut2 nnt dtg dia tgh tido ke apa, so aku trus balik, kat umah just buat rutin harian je.. malam tu, kaur jap pusing2 ambil angim malam.. then balik umah dekat kul 12am, now skrg dah kul 2.35am, have to sleep now.. esok nak keje lak.

k.. until next update... :)

No comments: