welcome

Followers

Sunday, May 15, 2011

2 wayang sehari


sabtu 14.5.2011, ari ni, aku bangun lewat, coz semalam tak tido smpai subuh.. so ari ni aku bangun sekitar kul 12pm, actually petang tu dah janji ngan aiman & nane nak tgk wayang, so tiket dah booking semalam, so petang tu, aku ambil aiman & nane, kita org tgk wayang citer THOR, keseluruhan bagi aku, citer ni best... enjoy.. pastu tgk wayang tu, aku belanje budak2 ni makan Mc D, pastu aku hantar dia org balik umah, sebab aku nak beli barang2 dapur yg di pesan oleh mak, malam tu lak, sekali lagi aku kuar tgk wayang bersama2 ngan faizal, along & faizal (tomok), malam tu, kita org tgk lak citer Fast & Furios 5... :) citer start pukul 10pm, keseluruhan aku leh katakan, citer ni ok gak lah.. huhhu.. tapi kurang aksi2 berlumba kete, tapi apa pun, citer best.. hehehe.. then lepas tu, pi lepak makan roti canai kat khalsa lak.. pas aku hantar dia org balik, aku pun balik trus ke myResort di IS utk tido,

esoknya Ahad 15.5.2011, aku hanya lepak kat umah je, malam tu aku, izzi & zul, kuar ke town, membeli kasut kain jeans.. so aku & izzi belilah kasut sepansang sorg.. then lepas tu, lepak minum kat SOH lak.. then balik umah, skrg aku dah ada kat umah mak kat SI, skrg dah pukul 3:17am.. tgh nak update blog, tapi mata dah ngantuk sgt2.. jap agi nak tido arr
see u next update... :)

No comments: