welcome

Followers

Tuesday, May 24, 2011

@promise


21 - 23 Mei 2011, aku menghadiri Kursus Bina Insan@Promise yang dianjurkan oleh USM, lokasi kursus di Setiu Agro Resort, Terengganu. Bersama-sama aku menghadiri kursus ini adalah Fauzi, Jac & Norkhairiah, kita org bertolak kul 8am pada 21hb tu, sampai la kat tmpat kursus tu dlm kul 2pm, malas la nak ulas sgt ttg kursus ni, coz modul kursus ni seakan-akan modul permata kasih,yang dilaksanakan oleh pejabat tmpat aku bekerja, bagi aku, yg best dalam kursus ni adalah aktiviti Cabaran 2Malaysia dan Survival Cooking.. kul 3am dah nak kena bangun utk memasak pada cabaran survival cooking tu.. huhuhu.. then 23 hb tu, dah balik ke kuantan semula, sempat gak lah singgah beli keropok lekor losong terengganu..





------------------------------------------------------------------------------


24 Mei 2011, Selasa, actually hari ni aku dapat pelepasan, patutnya takyah keje, coz dapat traveling day, tapi disebabkan persiapan utk program pada hari rabu kat felda keratong 3 masih belum siap lagi, maka aku terpaksa la dtg ke pejabat utk menyiapkan persiapan tuk program tu, tapi sekerat hari jer la, smpai kul 2pm jer.. ptg tu, aku pi tengok wayang citer the priest sorg2..., citer dia tu, nak kata best sgt tu, takde la, tapi okay larh... cuma citernya kejap je, 1 jam 25 minit je, mungkin banyak kena potong kot..then lepas abis citer tu, dalam kul 4.30pm aku balik ke myResort jap, coz nak membersih skit, lepas dia org buat kerja pasang air-cond ari tu, pasang braket tv, pasang kipas.. ari tu tak sempat nak menyapu habuk2... so lepas siap mengemas, aku baring jap atas sofa, sedar tak sedar, dah malam dah.. aku tertido atas sofa tu.. huhuhu.. then malam tu lak, kuar pi karok ngan izzi, faizal, zul & kawan zul, malam ni izzi belanja.. hehehe.. thanks izzi... balik umah dah dekat kul 2am dah.. esok pagi2 nak ke felda keratong lak... ada program.. k lah.. setakat ni je la dulu citer yang entah apa2, until next update.. :)

No comments: