welcome

Followers

Thursday, May 19, 2011

pasang air-cond

18.5.2011 - rabu, ari ni... aku keje cam biasa.. kat opis nak kata bz sgt pun takde la.. biasa2 je,.. setelah 4 hari bercuti, hari ni keje rasa cam baru hari isnin... hehehe.. balik keje kul 5pm, thanks pada min kerana sudi tumpangkan kete dia.. sampai je umah, aku memunggah air-cond yg di sumbangkan oleh JPW dari umah mak ke myResort.. coz esok mang & kawan2 dia nak pasangkan.. then lepas kemas2 skit myResort, aku balik semula ke umah mak.. then malam lepas hantar mak pergi & balik mengaji, aku keluar ke bandar jap untuk mengambil sedikit duit dan mendepositkan cek.. lepas tu aku balik semula ke umah mak, then malam tu, dalam kul 11pm, faizal ajak kuar minum kat SOH, then aku pun temanlah dia.. lepak kat sana sehingga kul 1am lebih, plan nak sambung cat syiling tak jadi, coz dah lewat... trus tido.

Pagi ni 19.5.2011, aku pergi kerja cam biasa menaiki motosikal coz min & kak ros ke SMK Lepar ada ceramah, then dalam kul 12pm, aku kuar ke myResort kerana ada org nak pasang air-cond yg aku bawak semalam... dekat pukul 3pm baru la balik pejabat... huhuhu.. lambat.. hehehe.. skrg ada kat meja, nak keje rasa cam malas je, kat opis ni pun rasa cam serabut je dengan karenah2 org2 kat opis ni.. huhuuu..

k lah.. until next update.. :)

No comments: