welcome

Followers

Saturday, May 7, 2011

mee mamak

7.5.2011 (sabtu) ari ni, aku bangun tido sekitar pukul 11am, malam semalam faizal tumpang tido kat umah aku, coz pagi ni, dia nak terus sambung mengecat umah dia.. lepas bangun tido tu, aku pi sarapan ngan faizal, then aku balik semula ke myResort, aku just duk kat umah, tgk tv, online FB, sampailah ke maghrib, then aku terasa cam nak makan mee goreng mamak, so lepas maghrib, aku memecut naik motor ke bandar, makan mee goreng mamak kat bawah pokok cherry tu.. hehehe.. then lepas tu, aku singgah sekejap kat pasar malam kat town, jalan2, kat situ, terserempaklah zizul ngan bini dia, pastu terserempak lak ngan sue(JPW) ngan laki dia.. huhuhu.. then masa tu gak izzi col, cakap along ajak po karok kul 10pm, so aku pun bergegas-gegas balik ke umah mak, coz nak ambil kereta, kul 10pm, aku, izzi, along dan faizal pun gerak ke kompleks teruntum, karok kat situ dari pukul 10.30pm sampai dekat2 pukul 1am. then kita org pi minum kat warung sekejap, than pi pusing2 kat TC jap.. lepas hantar kawan2 balik umah, aku pun balik ke myResort.. aku sorang2 je.. mata tak ngantuk, so layan FB ke lah.. sambil2 tulis blog ni.. utk hari ni (8.5.2011), mungkin jap2 lagi lepas subuh aku akan tido, dan maybe akan terjaga sekitar pukul 1pm kot.. huhuuh.. k until jumpa lagi on the next update.. hehehe... c u

No comments: