welcome

Followers

Tuesday, May 17, 2011

hari cuti am wesak day


Hari tu 17.5.2011 Selasa, holiday sempena hari wesak, so selamat menyambut hari wesak pada penganut2 agama budha.. huhuhu.. sempena cuti am ni, aku takde apa2 plan, so bangun tido pun dah pukul 1.30pm.. just duk kat umah, makan, onlin & tgk TV jew... petang lepas asar, aku pi jalan2 ke umah baru faizal.. dah hampir nak siap dah umah dia, barang2 pun dah banyak yg sampai, shahril jiran dia dah pun berpindah dan tido kat umah baru tu... aku berada di rumah baru faizal sampai sekita kul 7.15pm, then aku balik ke umah SI, coz lepas maghrib nnt nak hantar mak pergi mengaji lak... so malam tu, aku hanya duk kat umah je.. then dalam kul 11, aku mengecat syiling umah sbagaimana yang mak minta tolong, hanya sebahagian je yg siap,.. so kena stop dulu.. penat la... esok sambung semula cat.. skit2 lama2 siaplah.. so kesinpulannya, nothing much happen to me today..
k lah.. until next up date.. :) see ya...

No comments: