welcome

Followers

Friday, May 6, 2011

DT Melaka


6.5.2011 (Jumaat) pagi ni aku pergi kerja macam biasa, menaiki motor memecut ke tempat kerja.. hehehe... alhamdulillah kat tempat keje, semuanya tenang2 je.. pagi ni, aku keluar sekejap ke celcom utk membayar bill internet yang telah di potong, then lepas tu, aku ke terminal, membelik tiket konsert DT Melaka, aku, izzi dan along dah comfirm akan ke Konsert DT Melaka tu, then tengahari tu, cam biasa, solat jumaat kat masjid besar kuantan, then petang sambung main fb, lepas habis keje, aku balik ke umah mak di sg.isap, malam tu aku ke umah faizal, then lepas tu aku balik ke myResort, malam ni faizal tumpang tido kat sini, coz esok pagi dia nak sambung mengecat umah dia lagi.. hehehe.. skrg ni pukul 3.40am aku masih duk online lagi, faizal dah hanyut di buai mimpi, hehehe... mata aku ni dah makin layu, nampak gayanya, jap lagi aku pun nak bermimpi gak.. hehehe.. k.. jom kita tido.. hehehe..

until next update.. :)

No comments: