welcome

Followers

Saturday, April 16, 2011

semalam...

semalam.. aku berada di myResort.. actually semalam aku, faizal, izi dan zizul pi karaoke kat Xannax, abis karok dalam kul 1am... lepas tu aku terus balik ke myResort, aku tido kat myResort sorang2.. huhuhu.. so, semalam tu, aku tido dalam pukul 4 am... bangun tak bangun pukul 10am, itupun sebab kakak aku coll, kalo tak, dah tentu terlajak smpai tghari.. huhuhu.. then after wake up.. takde aktiviti yg aku leh buat.. so just online, tgk tv, dan makan apa yg ada.. aku duk dalam umah sampai ke petang.. cuma petang tu, aku kuar pi jalan2 ke umah faizal & sharil yg sedang di renovate.. owh.. bersama-sama ni aku postkan pic2 makanan yg aku makan sepanjang hari semalam..



malam tu, aku pi lagi ke umah faizal, then dalam kul 11pm kita org pi mengeteh kat kedai depan IS... then.. now.. i'm alone in myResort.. huhuhu.. but its ok.. mujurlah ada FB & kawan2 maya yg sudi menemani aku...

new update will coming.. :)

No comments: