welcome

Followers

Monday, March 28, 2011

coretan seminggu.. huhuhu

aii.. bertemu lagi.. huhuhu.. tgk tu, ari tu berazam nak update selalu blog.. ishh..
k lah... so aku update kan terus utk seminggu ye.. hehehe..

isnin & selasa.. cam biasa je.. keje pastu balik umah, rehat2,

then ari rabu lepas aku ambil off sehari, plan nak pi tgk wayang ngan si dia.. tapi, si dia tak jadi lak.. so nak tak nak.. pi je la tgk wayang sorg2.. huhuhu.. ari rabu tu, aku layan citer Rango.. ni dia punya gambo.. huhuhu...
then ari khamis, keje cam biasa, malam tu kuar karok ngan kawan2,
zul, faizal, izzi, epy dan dijoin oleh adib, tapi adib ni pemalu sgt, so dia tak nyanyi, kita org je melalak smpai kat kul 1am.. pastu pi singgah makan jap kat Midnight Tom Yam.. huhuhu..

then ari jumaat, keje semula cam biasa, malam tu aku kuar ngan adib pi tgk wayang, citer Sucker Punch.. ermm nak kata best sgt citer ni, takde la, tapi ok lah dari citer merong mahawangsa tu.. huhuhu, ni gambo citer tu..
then ari sabtu, cuti.. bangun kat kul 11am, then pi ke Kemaman ngan mak dan kakak2, kenduri kawin anak Pak Teh Mamat, dekat kampung Paya Berenjut.. huhuhu, then petang tu trus balik ke kuantan. malam tu, aku bawak kuar anak2 buah aku ke bando, amir, shahrin & saufi, ermm.. nak tau kemana dia org ajak gi..? gi karaoke... huhuhu.. tak sangka ekk... budak2 zaman skrg,.. ishh.. then pastu tu, sebelum balik, singgah makan KFC..

Ari Ahad lak.. bangun kul 12 tghari, pastu mandi2, then ada makan2 family... so semua ada.. pastu mesyuarat pasal persediaan utk kahwin edy.., then petang tu, just lepak2 kat umah jew,..

Then ari isnin tadi, keje cam biasa, pas balik keje, pi gunting rambut skin head.. huhuhu.. malam lepak kat umah je...

k sekian... nnt kite update lagi ye.. :p


No comments: